JA S'HAN ACABAT

Ja s'han acabat les Festes de Nadal, ahir ja va ser la ultima, la diada de Reis, per a mi la més maca, el fet de veure la cara d'il-lusió i inocència dels nens quan veuen els reis a la cabalgata o quan venen a casa, i també quan veuen els regals que els hi han portat els reis , no té preu....bé si..el que hem gastat els pares en aquests regals.....però al final val més veure aquella cara que tots els diners que t'hagis pogut gastar.
Ahir vaig convidar a casa a dinar a la meva mare, amb la seva parella en Lluis, al meu tiet Jordi, a la meva àvia i al meu germà, en Miquel amb la seva dona l'Ester i els meus nebots...l'Eric i en Marc.

Els hi vaig fer també uns bons aperitius i una bona sarsuela....un bon tortell de reis i torrons de la pastisseria Villaró de Castellar que son uns dels torrons més bons que he tastat mai, per el pròxim Nadal els proveu.

La nit de reis, fem el que ja és una tradició....anem a veure la cabalgata de reis a Terrassa, una de les que donen més caramels , i després anem a sopar a casa de la meva mare i després venen els reis "in person" a portar-lis els regals a tots els nets, els de la meva mare i als del Lluis....és fantàstic veure quina reacció tenen els petits i els grans que em sembla que els hi fa més gràcia i tot.

Per últim vull fer arribar un petó i una abraçada, a la meva neboda Mireia, el dia 5 va marxar cap a Estats Units a treballar i estarà un any allà, et desitjo que et vagi molt bé.....et trobarem a faltar......escriu-me i conectat al meu blog......

Espero els vostres correus......

Comentaris

Entrades populars