POLLASTRE MARINAT AL FORN



Ingredients per a 4 persones:

  • 12 cuixetes pollastre (o be combina cuixetes amb pit de pollastre, com que el pit de pollastre es suficient per una persona, jo comptaria 3 cuixetes per persona i un pit per persona)
  • 2 o 3 patates grans ( jo en aquest cas vaig agafar patates petites i ho vaig fer una mica a ull que cobrís la safata)
  • 5 cebetes franceses ( jo en aquest cas vaig posar dues cebes tendres tallades en juliana)
  • Tomàquets Cherry (qüantitat al gust)
  • 2 grans d'all
  • romaní picat
  • pebre vermell dolç( jo li vaig posar picant)
  • 1/2 culleradeta de curry en polç
  • oli d'oliva
  • vi blanc 
  • sal i pebre
Preparació:
  1. Pelar l'all, el piqueu i ho barrejeu amb el romaní picat.
  2. Afegim dues cullerades d'oli, mig got de vi blanc, dues cullerades de pebre vermell i el curry.
  3. Sal pebrem el pollastre.
  4. Afegim la barreja que hem preparat i ho movem bé perquè el pollastre quedi ben impregnat.
  5. Tapem la safata amb film transparent i ho deixem reposar a la nevera 4  hores.
  6. Una vegada han passat les 4 hores (jo les vaig deixar 1 hora només) , posem el forn a 200ºC.
  7. Poseu a la safata  la ceba i les patates i ho poseu tot al forn uns 40 minuts.
  8. Passat el 40 minuts incorporem el tomàquet cherry i ho deixem al forn mitja hora més.

Comentaris

Entrades populars