M'AGRADA CUINAR

Una de les meves aficions és la cuina, cada any per Sant Esteve convido a la familia d'en Ramón, el meu marit a dinar, aquest any els hi vaig fer el següent menú:

Assortit d'aperitius
Garrinet al forn

Gelat de Torró
Profiteroles

Assortit de Torrons

us puc fer arribar les receptes de cuina, i també m'em podeu fer arribar vosaltres de les vostres, m'agradaria intercanviar impressions sobre cuina, nutrició, dietes....també sobre viatges...teràpies alternatives etc.....

Bé, que fareu per Cap d'Any? Jo aniré a sopar amb els meus nens i el meu marit a casa dels meus sogres, cada any hi anem, la meva sogre fa sempre el mateix, però tothom ja ho està esperant....son galtes de xai al forn, amb all-i-oli , i també amb all-i-oli de codony és bonissim....
abans però ens posa una bona amanida.....no tot han de ser greixos.....

bé espero els vostres correus.....

SALUTACIONS I BON ANY

Comentaris

Entrades populars