CASARECCE AMB BOLETS
















Avui diumenge per dinar he adaptat una recepta de "fideua amb ceps" i he fet una versió meva amb els ingredients que tenía, he fet servir un tipus de pasta que vaig comprar quan vem anar a Italia de viatge , ha quedat molt bó.


Ingredients per a 4 persones:
1/4 de kg de casarecce ( a la recepta original eren fideus de cabell d'angel)
100 o 150 grs de gamba cuita pelada i escorreguda
1 sèpia tallada petita ( jo no l'he posat perquè no en tenía)
1/4 kg de sofregit de força ceba i tomàquet. (200 grs de ceba, 50 grs de tomàquet)
1/2 gotet de vi blanc sec ( jo he posat vi ranci)
una pols de farigola ( jo he posat un cullerada de coriandre "cilantro"en pols)
2 ceps frescos (200 grs aprox) jo he agafat barreja de bolets congelats comprats al Mercadona.
1/2 l de brou de peix
oli, sal
4 o 5 alls
all i oli per acompanyar

Preparació:
En una cassola fregir un parell d'alls i quan estiguin daurats retirar.
Amb aquest oli fregirem la sèpia uns minuts, afegir els bolets tallats, afegir les gambes.
En una cassola a part fregir la ceba (picada o ratllada) lentament quan estigui una mica roseta afegir el tomàquet, el vi i la pols d'herbes i sal.
Barrejar el contingut de les dues cassoles i deixar que faci xup-xup tot plegat. Afegir el brou de peix i rectificar de sal si cal.
En una cassola o paellera fregirem uns alls, els retirarem quan estiguin rossos i fregirem la pasta fins que estigui torrada. A poc a poc incorporarem el brou i sofregit que tenim ben calent i deixarem fins que s'hagi begut el suc. Deixar reposar una mica, si ho feu amb fideus han de quedar drets.



Comentaris

Entrades populars