APERITIUS NADAL - TÀRTAR DE SALMÓ

Aquesta recepta la vaig treure del blog Dulces Bocados.

Ingredients per a 14 torradetes:


  • 200 grs de salmo fumat ( jo vaig agafar llom de salmó fumat)
  • 24 tàperes
  • 1 ceba fresca 
  • torradetes 
  • motlle silicona
Preparació:


  1. Cal picar en "brunoise" la ceba, les tàperes i el salmó. Ho posem en un bol i ho barregem bé.
  2. Posar la mescla a un motlle de silicona, perquè quedi la forma de cubets i ho deixem a la nevera unes hores, abans de servir es podem posar al congelador uns 30 minuts perquè després sigui més facil desmotllar i desprès deixar-ho a temperatura ambient una estona perquè es descongeli abans de menjar.  Jo per aquests de la foto no els vaig posar al congelador i els vaig treure directament de la nevera i els vaig posar així a sobre de les torradetes. El resultat és genial queda molt bó.


Comentaris

Entrades populars